as we are only in france for 1 holiday c 4 weeks a year in august i mailed ft to suspend the line back in early november. they have sent me another bill for rental (16e/month) which i queried via their online site. i now have the following response which i think suggests that they do not believe that my house in france is a maison secondaire. their bills are sent to the uk and there are no calls on them except for the 4 week holiday. "Vous nous faites part du fait que votre ligne n'est pas suspendue suite à votre demande par mail. Votre abonnement n'est pas reconnu comme étant une ligne de résidence secondaire mais comme un abonnement principale qui n'est pas possible de suspendre. Pour que votre demande de modification en Ligne Résidence Secondaire soit prise en compte, vous devez fournir une attestation d'assurance indiquant la nature de l'habitation ou une attestation de résidence à l'étranger et un document fiscal précisant l'adresse de la résidence principale (1ère page de la déclaration d'impôt sur le revenu n° 2042). La facturation que vous avez reçue est donc justifiée et ne pourra être corrigé qu'à réception des documents justificatifs." am i banging my head against the brick wall of bureaocracy here or is there some easy way of getting them to understand this very simple situation. i am close to just cancelling the line & using mobiles. anyone shed any light on this message or have any helpful suggestions please ? (my french is very much tourist bar/restaurant french) tia dejavu